
PF 2022
Přejeme Vám krásné prožití Vánočních svátků a šťastný nový rok. Tým kreslená reklama pro Vás v novém roce připravuje spousty nových ukázkových videí a další

Jak šetřit čas při komunikaci se zákazníky?
Ve svém podnikání se určitě často musíte opakovat. Když se vás lidé ptají co děláte, potencionální klienti se vás v e-mailech vyptávají na parametry spolupráce

Sociální sítě a Covid-19
Mnoho skloňovaný virus v posledním roce Covid-19 přinesl mnohé změny v pohledu na práci a její styl. Slovní spojení s Covid-19 jsou různá. Ekonomika, zdravotnictví,

Youtube reklamní přestávky – změna od 27.7.2020
Od 27.7.2020 zavádí Youtube novinku pro tvůrce. V současnosti jsou reklamní přestávky uprostřed videí u obsahu delšího deseti minut. Nově půjde pro tvůrce nastavovat reklamní

Vypnutý zvuk vyřeší grafika
Slova v našem videu nikdo neslyší, asi mají vypnuté zvuky. Několik z našich zákazníků řešilo tento problém. Své reklamní video si umístili na úvodní stránku,

Jak napsat scénář?
Video bez kvalitního scénáře je jako letoun bez pilota. Stroj bez udržitelného směru letu..
Zde jsme pro Vás připravili pár základních bodů, které pomohou při tvorbě scénáře pro animované video.