Ve svém podnikání se určitě často musíte opakovat.
Když se vás lidé ptají co děláte, potencionální klienti se vás v e-mailech vyptávají na parametry spolupráce a zahlcují vás otázkami. Nejběžnější variantou jak toto řešit je využítí zaměstnance, který bude odpovídat na dotazy, zvedat telefony a vyřizovat případné předkupní otázky. Pokud jste se někdy přistihli jak se opakujete alespoň jednou ve svém podnikání tak jste jasným adeptem k využití videa . Když se vás někdo opět bude vyptávat na věci, které již víte, že vaše potencionální zákazníky zajímá, můžete naservírovat odpovědi v poutavém animované videu, které vše vysvětlí a vám ušetří čas při opakovaných odpovědích. Videem ušetříte nespočet času, který můžete využít pro samotnou práci či pro osobní život. Jako dalším nezanedbatelným argumentem je, že video působí profesionálně. Zájemce o spolupráci vidí, že máte své odpovědi promyšlené a kvalitně zpracované. U diváka tím vzniká nemalé plus pro vás.
Právě jste dotelefonovali a vzápětí telefon zvoní znovu a další opakující se otázka, jen z jiných úst.. Je vám toto povědomé?
Kde vám video dokáže šetřit čas?
- Popis produktu, jeho parametrů a výhod.
- Vysvětlení ovládání softwaru či jiných technologických řešení.
- Návod jak nakoupit na e-shopu.
- Poučení zaměstnanců o bezpečnosti práce (BOZP).
- Představení osoby či firmy.
- Další obecně pokládané dotazy, které se opakují a můžou být proto odpovědi zpracovány ve videu.
Závěrem:
Z našeho pohledu určitě není vhodné přestat komunikovat a nechávat vše na webu či videu. Nicméně při neustálém opakování lze proces komunikace zefektivnit a místo desítek minut na telefonu můžete své potenciální zákazníky odnavigovat na vysvětlující video na vešem webu či ho poslat jako odkaz do e-mailu a tím si ušetřit čas a zaujmout videem místo statického textu.