Jak šetřit čas při komunikaci se zákazníky?

Ve svém podnikání se určitě často musíte opakovat.

Když se vás lidé ptají co děláte, potencionální klienti se vás v e-mailech vyptávají na parametry spolupráce a zahlcují vás otázkami. Nejběžnější variantou jak toto řešit je využítí zaměstnance, který bude odpovídat na dotazy, zvedat telefony a vyřizovat případné předkupní otázky. Pokud jste se někdy přistihli jak se opakujete alespoň jednou ve svém podnikání tak jste jasným adeptem k využití videa . Když se vás někdo opět bude vyptávat na věci, které již víte, že vaše potencionální zákazníky zajímá, můžete naservírovat odpovědi v poutavém animované videu, které vše vysvětlí a vám ušetří čas při opakovaných odpovědích. Videem ušetříte nespočet času, který můžete využít pro samotnou práci či pro osobní život. Jako dalším nezanedbatelným argumentem je, že video působí profesionálně. Zájemce o spolupráci vidí, že máte své odpovědi promyšlené a kvalitně zpracované. U diváka tím vzniká nemalé plus pro vás.

 

Právě jste dotelefonovali a vzápětí telefon zvoní znovu a další opakující se otázka, jen z jiných úst.. Je vám toto povědomé?

Pokud ano ozvěte se nám. Rádi vám navrhneme řešení jak efektivně odpovídat na opakující se dotazy pomocí animovaného videa.

 

Kde vám video dokáže šetřit čas?

  • Popis produktu, jeho parametrů a výhod.
  • Vysvětlení ovládání softwaru či jiných technologických řešení.
  • Návod jak nakoupit na e-shopu.
  • Poučení zaměstnanců o bezpečnosti práce (BOZP).
  • Představení osoby či firmy.
  • Další obecně pokládané dotazy, které se opakují a můžou být proto odpovědi zpracovány ve videu.

 

Závěrem: 

Z našeho pohledu určitě není vhodné přestat komunikovat a nechávat vše na webu či videu. Nicméně při neustálém opakování lze proces komunikace zefektivnit a místo desítek minut na telefonu můžete své potenciální zákazníky odnavigovat na vysvětlující video na vešem webu či ho poslat jako odkaz do e-mailu a tím si ušetřit čas a zaujmout videem místo statického textu.