fbpx

Sociální sítě a Covid-19

Mnoho skloňovaný virus v posledním roce Covid-19 přinesl mnohé změny v pohledu na práci a její styl. Slovní spojení s Covid-19 jsou různá. Ekonomika, zdravotnictví, dopady a podobně. My se na dopady viru podíváme z hlediska využitelnosti na sociálních sítích.

 

 

Kvůli negativním dopadům na populaci jsou lidé nuceni zůstávat doma v karanténách, pracovat na home office a neúčastnit se svých oblíbených aktivit. To se podepisuje na mnohonásobně více stráveném času s mobilem v ruce či sezení u počítačů. Sociální sítě zaznamenávají tento rok nebývale vysoké návštěvnosti. Facebook, Instagram, Twitter a Youtube se tak stávají nejen místem pro lelkování a sdílení vtipných obsahů, ale stávají se také místem pro veřejně dostupné informace spojené s aktualizacemi ohledně pandemie.

 

 

 

Zvyšující se aktivity firem na sociálních sítích jsou v této době enormní. Ať už jde o psaní článků, či o placené propagace.

 

Pokud si nasadíme negativní brýle na nos a výhledově do budoucího roku předpovíme stejný, či podobný lock down zemí, tak lze předpokládat, že lidé na sociálních sítích budou stále častěji.

 

Velké firmy si toto uvědomují a nepřestávají ,,syspat,, finance do reklamních kampaních. Z našeho pohledu je vidět i to, že nejen velké korporátní mašiny, ale i menší firmy či jednotlivci jsou více aktivní v propagacích svých produktů a služeb na sociálních sítích.

 

Tím, že se reklamní pole bude dále zhušťovat a bude přibývat četnosti reklamních kampaní je dnes více než vhodné zamyslet se nad použitím videoreklamy. Lidé budou stále více slepí k textovým – statickým reklamním sdělením (banerová slepota). Video zasáhne diváka více než obrázek či text. Videem stimulujete více smyslů naráz a tím se lépe divákovi vštípí informace, kterou mu ve videu předáváte.

 

Doporučení na závěr:

 

Neotálet s reklamou na dobu ,,až se to přežene,, a šlápnout na plyn, dokud je čas. Sociální sítě se plní reklamou a za rok může Vaše konkurence mít velký kus koláče z trhu díky tomu, že neotáleli a naservírovali video na sociálních sítích v pravou dobu, kdy tam byla celá planeta.