Jak napsat scénář?

  • Post Category:návody

Video bez kvalitního scénáře je jako letoun bez pilota. Stroj bez udržitelného směru letu..

Našim klientům doporučujeme vytvořit si alespoň základní scénář pro následnou tvorbu animovaného videa.

Díky Vašemu scénáři, nebo alespoň jeho námětu můžeme pak lépe porozumět Vašim záměrům. Čeho má video docílit a jaké jsou přednosti Vašeho produktu či služby.

Navigace:

Záměr videa

Před rozmýšlením o konkrétním stylu grafické animace a provedení je zapotřebí si ujastnit co Vám má video přinést.

Nejčastější záměry:

1) Informativní styl (popis produktu, služby apod)

2) Reklamní spot (reklamní video pro internetové kampaně a TV)

3) Vzdělávací materiál (BOZP, školící video na web a jiné)

4) Povědomí o značce (brand building)

Převeďte svůj záměr na jednoduchý příběh

Vzpomínáte si na ikonické jméno Horst Fuchs, které dominovalo teleshoppingovým pořadům? Pokud ano, tak si vzpomeňte na jeho styl prodeje. Pokaždé, než vůbec začal mluvit o prodávánemém produktu, emocionáně nastínil problém, který možná řešíte. Ať už šlo o poškrábanou karoserii Vašeho auta, či o nepraktické kuchyňské roboty, vždy zpočátku začal Horst Fuchs mluvit podobně.

„Také to znáte, příjdete ke svému autu a ejhle. Nové, hluboké škrábance, které ohizdně zdobí vzhled Vašeho automobilového miláčka.“

Určitě to může zpočátku vypadat jako mnoho používané klišé, ale výsledky tohoto stylu jsou nesporně dechberoucí.


Osnova

 

1) Nastiňte problém, který umíte vyřešit (služba, produkt)

2) Představte Váš produkt nebo službu jako „řešení“ onoho problému.

3) Popište, jak Váš produkt nebo služba řeší problém a proč je to nejlepší řešení.

4) V krátkosti a jednoduše shrňte funkce Vašeho řešení.

5) Vyzvěte diváky k akci.Například “ Napište nám“, „Navštivte naše webové stránky “ atd.

Ukázka

Ukázka z našeho videa na úvodní stránce tohoto webu.

1) Už jste to asi slyšeli..
2) Přítomnost a budoucnost marketingu je ve videu!
3) Přitáhnout pozornost, získat nové zákazníky, nebo uzavřít obchodní partnerství nebylo nikdy snazší.
4) Video obsah Vám pomůže dosáhnout všech Vašich marketingových cílů..
5) Díky nám sdělíte i tu nejnáročnější myšlenku během okamžiku..
6) Vdechneme život grafům, povyprávíme příběh, představíme Váš produkt nebo službu..
7) Odlišit se a zaujmout nebylo nikdy jednodušší!
8) Ne každé video dosáhne nejlepších výsledků… A proto my to děláme jinak..
9) Všechna naše videa jsou tvořena s přihlédnutím na Váš marketingový cíl.
10) Každé z našich videí je pečlivě připraveno na míru vašemu projektu.
11) Našim klientům dodáváme videa, která tvoří příběhy a posilují kladné emoce k vaší značce.
12) Máme za sebou již stovky krátkých i delších videí, nakreslíme a rozhýbeme i Vaše myšlenky!
10) S naším animovaným videem pocítíte ten pravý raketový růst!
11) Ozvěte se nám na: www.KreslenaReklama.cz

Tečka na závěr

Pokud si lámete hlavu, jak scénář vytvořit, neztrácejte čas a nechte to na nás. Naši copywriteři a scénáristé to vyřeší za Vás!